Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu stworzeniu.
Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu stworzeniu.
Trwa kampania informacyjna na temat ewangelicznego chrześcijaństwa. Jej celem jest pokazanie konkretnego zboru wśród lokalnej społeczności, zwiększenie świadomości o ewangelicznych i przedstawienie Polakom całego nurtu ewangelicznego chrześcijaństwa.
W 2021 roku zrobiliśmy dogłębne badanie 100 osób, które nawróciły się w ciągu ostatnich lat i dzisiaj są częścią kościołów ewangelicznych. Zapytaliśmy kobiety, mężczyzn, młodych, starszych, w dużych i małych miastach i w ten sposób dowiedzieliśmy się, co im się najbardziej podoba w naszych wspólnotach.
Na podstawie wyników tych badań oparliśmy cały program ewangeliczni. Nasze badanie możecie przeczytać w całości, zapisując się na newsletter.
W zeszłym roku zrobiliśmy dogłębne badanie 100 osób, które nawróciły się w ciągu ostatnich lat i dzisiaj są częścią kościołów ewangelicznych. Zapytaliśmy kobiety, mężczyzn, młodych, starszych, w dużych i małych miastach i w ten sposób dowiedzieliśmy się, co im się najbardziej podoba w naszych wspólnotach.
Na podstawie wyników tych badań oparliśmy cały program ewangeliczni. Nasze badanie możecie przeczytać w całości, zapisując się na newsletter.
W ramach programu ewangeliczni dostarczamy materiały, które pomogą Wam dotrzeć do lokalnej społeczności.
Będziecie mogli skorzystać z zasobów, które ukazują wyróżniki ewangelicznych wspólnot, przedstawiają ewangelię i które przyciągną Waszych znajomych. Celujemy w osoby, które do tej pory jeszcze nie odwiedziły Waszego zboru z różnych powodów.
Kampania opiera się na aktywnym zaangażowaniu wspólnot, zborów – partnerów. Im więcej partnerskich społeczności, tym większy efekt wykorzystujący siłę synergii i współpracy. Zróbmy to razem – razem jesteśmy silniejsi.
Jako wspólnota, na każdy miesiąc otrzymujecie aż 12 spersonalizowanych materiałów informacyjno-promocyjnych. Zawierają one: krótkie filmy na rolki, animacje, grafiki, infografiki, zdjęcia, cytaty – wszystko w najwyższej jakości – przygotowane przez zespół profesjonalnych grafików, filmowców i specjalistów od mediów społecznościowych. Będą one miały Wasze logo, nazwę i szczegóły dotyczące Waszych nabożeństw.
przemyślane, spersonalizowane materiały (z logo i danymi kontaktowymi TWOJEJ wspólnoty) przedstawiające ewangelię oraz ukazujące najlepsze cechy wspólnot ewangelicznych (w oparciu o badanie przeprowadzone w 2021 r.),
comiesięczny pakiet materiałów multimedialnych w cenie ok. 1% całkowitych kosztów ich wytworzenia,
kompleksowy plan publikowania materiałów oraz sugerowane teksty postów,
profesjonalne szkolenia i konsultacje z zakresu prowadzenia kościelnych mediów społecznościowych,
wsparcie od innych wspólnot – Partnerów Programu, którzy na bieżąco wymieniają się informacjami z przebiegu poszczególnych kampanii w grupie na Facebooku,
możliwość udziału w pierwszym w Polsce tego rodzaju Programie informującym nasze społeczeństwo o ewangelicznym chrześcijaństwie, który z Bożą pomocą zmieni nasz kraj.
Zapraszamy do bezpłatnego testowania materiałów programu ewangeliczni. Dostarczymy Ci materiały (grafiki, filmy) z Twoim logo na okres 1 miesiąca całkowicie za darmo. W skład materiałów do testowania wchodzą:
2 krótkie filmy na FB, IG – rolki i relacje (w okresie testowania wyjątkowo bez logo kościoła)
Zgłoś swój kościół, pisząc maila na ewangeliczni@ewangeliczna.pl, w tytule wpisz: „Chcemy testować”, podaj również numer telefonu.
Odpowiemy Ci umawiając się na spotkanie na Zoom, wyjaśnimy gdzie znajdziesz swoje materiały i jak funkcjonuje program.
Po okresie testowania decydujecie o tym, czy chcecie kontynuować odpłatnie dalszy udział w programie.
Oferta ważna tylko do 5.09.2023!
Kiedy zdecydujesz się na płatną kontynuacje udziału w programie, należy wpłacić jednorazowe wpisowe w kwocie 250 zł oraz comiesięczną opłatę subskrypcyjną, w kwocie 350 zł.
Jak dokonywać wpłat?
Opłaty można dokonać na dwa sposoby:
Jest możliwość rezygnacji z udziału w programie – okres wypowiedzenia trwa 2 miesiące.
14 lekcji w formie wideo lub tekstowej,
po każdej lekcji quiz sprawdzający Twoje wiadomości,
1 lekcja wprowadzająca, 5 lekcji z Facebooka, 3 lekcje z Instagrama, 5 lekcji z YouTuba,
wszystko osadzone na przyjaznej platformie,
specjalne treści przeznaczone dla osób, które chcą założyć profile swojego kościoła na social media lub je już prowadzą.
Świetna robota. Bardzo się cieszę widząc „jakość w Kościele”, a nie „jakoś to będzie w Kościele”!
Świetnie przygotowane materiały, ciekawa tematyka, jesteśmy wdzięczni na propozycje kierunku, w którym to może iść.
Dobrze, że działamy razem!
Sama już obecność tego programu jest dla nas dużą zachętą do aktywnego bycia w mediach społecznościowych. Dzięki temu zebrał się u nas w zborze zespół znacznie większy niż grono dotychczas zaangażowane tą służbę.
Jesteście wspaniali i robicie świetną robotę! Dziękuję za bycie dostępnymi, pomoc i odpowiadanie na każde pytanie.
Robicie cudowną robotę ❤️
Bardzo dobre materiały, jakościowo fajne, a nasz Facebook w końcu ożył 😊. Robicie dobrą robotę!
Uważam, że tego typu treści są potrzebne, nawet niezbędne. To, co na pewno miało potencjał do zainteresowania, to cytaty znanych celebrytów i ich wypowiedzi o wierze. Bardzo się cieszę, że takie działania w ogóle są podejmowane, ponieważ wiele Kościołów (szczególnie tych małych) nie ma możliwości tworzenia własnych grafik czy materiałów filmowych. Tak więc – świetna robota, Kochani!